{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Vivim pendents del rellotge, anem corrent d’una banda a l’altra traient un pam de llengua, arribem a casa esgotades i ens costa relaxar-nos. Com podem posar fi a l’estrès acumulat? Amb uns quants rituals de bellesa i alguns hàbits saludables.

  1. Aromateràpia al bany. Per començar el dia, no hi ha res millor que el benestar que dóna una dutxa amb un gel aromàtic de textura cremosa. Gaudeix-ne!
  2. El poder d’una infusió. Un estimulant excel·lent és prendre una tisana amb gingebre i suc de llimona per esmorzar.
  3. Desperta els sentits. Hi ha fragàncies amb cítrics (pomelo, llimona, mandarina…) que milloren l’estat d’ànim i t’omplen de dinamisme. Unes quantes gotes sobre la pell, i ja està!
  4. Atura’t. Quina angoixa! Quanta feina! Stop: concedeix-te uns minuts i fes-los servir per respirar, mentre al teu cap hi projectes imatges que et tranquil·litzen (una platja deserta, aigua que brolla…).
  5. Carrega’t de vitamines. Pren molta fruita o passa’t al piscolabis de moda: l’smoothie. No saps com es prepara? Tritura una tassa de fruites vermelles amb llet d’ametlles, una cullera de cacau pur i mel. Ja està!
  6. Descansa els ulls. Maldecap, vista cansada, llagrimeig… Refresca la mirada amb un antifaç de gel fred. Desinfla i calma alhora!
  7. Cuida’t els peus. Els sotmetem a llargues caminades, els fem patir sobre uns talons que fan por… Els peus necessiten un protocol a mida: exfolia’ls, submergeix-los en aigua tèbia amb sals de bany i hidrata’ls.
  8. Moment automassatge. No tens un forat a l’agenda per anar al saló de bellesa i regalar-te un bon massatge? Alia’t amb els aparells d’automassatge, alleugen tota mena de malalties musculars.
  9. Relaxa el cuir cabellut. Si, al final d’una llarga jornada, estàs cansada i amb el cap embotat, fes-te un massatge capil·lar. Comença pel clatell (pel punt on neixen els cabells), fent una lleugera pressió amb les puntes dels dits, i puja cap a la cara amb moviments circulars. Notaràs un alleujament immediat!
  10. Que descansis! Els fisioterapeutes aconsellen fer estiraments abans d’anar a dormir: millora la lubrificació d’articulacions i músculs i prevé l’aparició de contractures. El toc final: vaporitza el teu coixí amb boira relaxant.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.