{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Oblidar-nos de la vida sedentària i començar a gaudir de totes les possibilitats que això ens ofereix és molt més senzill que no pas sembla. Per aconseguir modificar una sèrie d’hàbits que no ens beneficien gens, només cal proposar-nos-ho. Si estàs disposat a canviar el teu estil de vida, però no saps encara per on començar, pots proposar-te complir aquests 8 consells que et donem perquè ho aconsegueixis. Un primer pas cap a la vida saludable

Consells per a una vida saludable

1 Augmenta el consum d’aliments que contenen fibra

Una bona salut digestiva és part d’una vida saludable i per aconseguir-ho tenim un aliat: la fibra. Podem trobar fibra en aliments com la fruita, les verdures i les llavors. La fibra de segó de blat millora el trànsit intestinal i, per tant, ajuda a millorar la salut digestiva. Per exemple, la fibra present en llavors com el sègol, contribueix al funcionament correcte de l’intestí.

Hi ha dos classes de fibra: la fibra soluble i la insoluble. La primera és present en aliments com la fruita, els llegums, la verdura, i en certs cereals com la civada o l’ordi. Aquesta classe de fibra quan entra en contacte amb l’aigua augmenta de volum i té més capacitat per circular per l’intestí.

La fibra insoluble la trobem en els altres cereals i en els seus derivats, com ara el pa o la pasta integral.

2 Hidrata’t

El cos està compost principalment per aigua i hem de reposar-ne contínuament les reserves. Per estar correctament hidratat l’ideal és beure dos litres d’aigua al dia.

Consumir aquesta dosi d’aigua és beneficiós perquè ajuda a mantenir les funcions físiques i cognitives normals.

3 Inclou Activia al menú setmanal

Consumir llets fermentades com Activia ajuda a millorar la salut digestiva. Per completar el teu menú pots prendre’n per postres tant per dinar com per sopar. Afegeix-hi un grapat de fruita seca o fruita fresca per fer-lo encara més saludable. Recorda també combinar la dieta amb una mica d’exercici físic.

4.  Fes cinc àpats al dia: no te’n saltis cap!

Una alimentació saludable és part d’una vida saludable. Organitzar la dieta diària en cinc preses consisteix a fer tres àpats principals i dos snacks, un a mig matí i un altre a mitja tarda. L’ideal és procurar fer un d’aquests àpats cada tres hores aproximadament, així evitarem tenir gana.

5.  Practica exercici regularment

Caminar 30 minuts al dia farà que tinguem una vida més activa. També podem canviar petits gestos diaris, com agafar les escales abans que l’ascensor o anar caminant a la feina. Aquests hàbits ens mantindran allunyats del sedentarisme.

Fer esport té molts beneficis.

6.  Dorm vuit hores diàries

Tenir el cos i la ment descansats fa que el nostre nivell de concentració augmenti. A més a més, estarem de més bon humor i el cansament no interferirà en la nostra rutina. És recomanable dormir com a mínim 8 hores diàries per rendir millor durant la jornada següent.

7. Allunya l’estrès de la teva vida!

L’estrès es produeix quan una hormona anomenada cortisol es descontrola. Amb l’estrès, l’estat d’ànim també es veu afectat. Per aquesta raó tenir nivells alts de cortisol a l’organisme pot ser causa d’estrès.

Per combatre’l hi ha una sèrie de trucs senzills que pots seguir. Escoltar música, per exemple, ajuda el cervell a relaxar-se. Fer una petita migdiada també ens pot servir d’ajuda, ja que el cervell descansa.

8.  Practica les tècniques mindfulness

Gaudir de cada moment és la base d’aquesta nova forma de vida. Si ets conscient en cada moment del que estàs fent i no permets que pensaments negatius t’impedeixin estar al cent per cent en les teves activitats, aconseguiràs ser més feliç i tenir una vida més plena.

Les tècniques mindfulness també serveixen a l’hora de menjar. Una cosa tan senzilla com concentrar-se en els aliments que ingerim, gaudir de cada mos i de tots els sabors, convertirà els nostres àpats en un moment de plaer.

Així que ja ho saps, prendre’s la vida amb calma, alimentar-se bé, ser més actiu i beure molta aigua són les claus per viure de manera més saludable. Ara que ja saps tot això, no esperis a posar-ho en pràctica!

* Seguint una dieta equilibrada i un estil de vida saludable, és recomanable consumir cada dia Activia, perquè és una llet fermentada amb ferments vius del iogurt que ajuden els individus que tenen dificultats per digerir la lactosa a millorar la digestibilitat de la lactosa del producte, i calci, que contribueix al funcionament normal dels enzims digestius.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.