{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

Tots som conscients de la importància de la nutrició a l’hora de mantenir-nos sans i enèrgics i evitar estats com el cansament. Aquests són alguns dels aliments que recomanen els experts per ajudar el teu organisme a estar al cent per cent.

Aliments per combatre el cansament

Hidrats

Pa, arròs, pasta… Procura que siguin integrals. Els hidrats complexos (lents) ens donen energia al llarg del dia, a diferència dels simples o ràpids (xocolates, brioixeria industrial...). 

Civada

Rica en fibra i en vitamina B1, frena l’estrès i el cansament. El seu contingut en magnesi, proteïnes i fòsfor influeix directament sobre l’energia.

Espinacs

Són una font d’energia excel·lent, ja que contenen ferro, magnesi i potassi.

Fruites seques

Que no et faltin. Són riques en proteïnes, omega-3 i nutrients com el magnesi, el fòsfor, el coure, el ferro, el triptòfan, vitamines del grup B…

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre