{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Tots som conscients de la importància de la nutrició a l’hora de mantenir-nos sans i enèrgics i evitar estats com el cansament. Aquests són alguns dels aliments que recomanen els experts per ajudar el teu organisme a estar al cent per cent.

Aliments per combatre el cansament

Hidrats

Pa, arròs, pasta… Procura que siguin integrals. Els hidrats complexos (lents) ens donen energia al llarg del dia, a diferència dels simples o ràpids (xocolates, brioixeria industrial...). 

Civada

Rica en fibra i en vitamina B1, frena l’estrès i el cansament. El seu contingut en magnesi, proteïnes i fòsfor influeix directament sobre l’energia.

Espinacs

Són una font d’energia excel·lent, ja que contenen ferro, magnesi i potassi.

Fruites seques

Que no et faltin. Són riques en proteïnes, omega-3 i nutrients com el magnesi, el fòsfor, el coure, el ferro, el triptòfan, vitamines del grup B…

Com es prepara?