{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Kiwis, meló, raïm… La majoria de les fruites proporcionen vitamines A, C i E, que aporten elasticitat a la pell, activen la formació del col·lagen i contraresten els radicals lliures. El meló, la síndria, els albercocs, les prunes, els kiwis, les maduixes, el plàtan, l’alvocat i el raïm són rics en vitamines. Els podem menjar tal qual o aprofitar-los per fer sucs.

Bròquil, espàrrecs… Les verdures de fulla verda, el bròquil, el julivert, els pebrots i els espàrrecs verds també tenen aquestes vitamines en gran quantitat. Intenta consumir-les crues o en coccions molt curtes, perquè no perdin les seves propietats.

A més, els aliments amb vitamina B, com els cítrics, els pebrots, el bròquil i la soja, també ajuden a mantenir la pell sana. 

Seleni i zinc. Els cereals integrals, alguns mariscos, la fruita seca (sobretot les nous, els pinyons i els pistatxos) i els xampinyons tenen gran quantitat de seleni, un altre potent antioxidant que, a més, afavoreix l’eliminació de la cel·lulitis.

El zinc, que també contribueix a la regeneració de la pell, es pot obtenir consumint ostres (30 g n’aporten 20 mg). Així mateix, són rics en aquest saludable mineral el xai (100 g aporten el 58 % de la quantitat diària que necessitem) i el cacau en pols (100 g suposen el 40 % d’aquesta quantitat; procura que sigui pur en un 70 % i desgreixat).

Rics en betacarotens. Precursors de la vitamina A, els betacarotens són pigments vegetals de color groc o taronja que, una vegada ingerits, es transformen en aquesta vitamina al fetge. Els aliments que en contenen (alguns fàcilment recognoscibles pel seu color taronja, vermell o groc) cuiden i protegeixen la pell dels rajos solars, a més d’activar el bronzejat i prolongar-lo. Dins d’aquest grup hi ha l’ou, la pastanaga, els espinacs, les bledes, el bròquil, les borratges, l’alfàbrega, els pebrots, la carbassa, els gerds, els préssecs, les cireres, la síndria i els tomàquets.

 

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.