{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Aquí tens una llista dels aliments que ajuden a anar de ventre:

  • Llavors de lli: són un bon recurs, encara que és millor prendre-les en pols o en remull perquè costen una mica de mastegar.
  • Segó de blat: de la mateixa manera que les llavors de lli, és millor consumir-lo en pols. Pots afegir-lo a amanides o iogurts.
  • Fruita: destaquen les fruites del bosc, la pera, i totes les que es puguin consumir ben netes i amb pell. Un bon remei és el kiwi en dejú.
  • Fruites deshidratades i fruita seca: a mig matí o a la tarda pren-te un grapat. Orellanes, prunes seques, nous, ametlles… pots combinar-les amb un got de llet o un iogurt.
  • Cereals integrals: en els plats principals opta per les formes integrals de pasta i arròs per aportar més fibra. I no t’oblidis del pa integral!
  • Llegums: llenties, mongeta blanca… Consumeix-ne com a mínim dues vegades per setmana en amanides, saltats, farines per arrebossar, cremes, etc.
  • Verdures i hortalisses: destaquen la carxofa, les cols de Brussel·les i el bròquil com a acompanyament en dinars i sopars.

En aquest enllaç, hi trobaràs la manera de combinar cada dia tots aquests aliments que ajuden a anar de ventre

I no t’oblidis de combinar-los amb uns hàbits de vida saludables. L’activitat física també serà la teva aliada!

Com es prepara?