{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Segurament si ens pregunten per a què serveix la fibra, la primera cosa ?i potser l’única? que se’ns ocorre és el trànsit intestinal. Però els beneficis que ens aporta seguir una dieta amb aliments rics en fibra són molts més. Per això l’Autoritat Europea de Seguretat Alimentària (EFSA), organisme europeu de referència en nutrició, conclou que és un component necessari en la dieta.

Hem de tenir en compte que per beneficiar-nos del conegut efecte al trànsit intestinal, els experts recomanen prendre’n cada dia com a mínim 25 g. Quan consumim aliments rics en fibra hem de tenir en compte que cal beure prou aigua perquè aquesta fibra s’hidrati i pugui fluir bé pel tracte intestinal.

Però como ja hem comentat, seguir una dieta amb aliments rics en fibra aporta moltes més coses a la nostra salut, per exemple: ens ajudarà a mantenir el pes.

Com es prepara?