{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Cada dia més persones mirem amb atenció els aliments que comprem i, en moltes ocasions, agafem més productes frescos, en lloc d’aliments precuinats, per poder seguir una alimentació saludable. A més, és més fàcil seguir una dieta variada i equilibrada quan augmenta l’oferta de productes frescos. T’avorreix menjar sempre els mateixos plats? En l’apunt d’avui et volem parlar del bimi, una verdura especial que segur que no et deixarà indiferent i que és perfecta per incloure-la en la teva alimentació diària. Continua llegint!

Què és el bimi

El bimi, també conegut com a bròcoli baby o broccolini, és una hortalissa de la família de les crucíferes (col, bròcoli, coliflor, etc.), que comparteix les característiques nutricionals típiques d’aquestes verdures, com ara la presència de fibra, vitamines, minerals i altres substàncies com els glucosinolats o els compostos fenòlics.

Es tracta d’un híbrid que neix a partir de l’encreuament entre la col xinesa i el bròcoli fa més de vint anys al Japó. El seu aspecte és similar al del bròcoli, tot i que té una tija més llarga, com la d’un espàrrec verd, i el seu sabor és dolç i suau.

Com puc incloure el bimi en la meva alimentació diària?

El bimi és un aliment molt versàtil des dun punt de vista gastronòmic, ja que es pot consumir cru (en amanides) o cuinat (a la planxa, al vapor, en remenats, etc.). A continuació et deixem algunes receptes. Anima’t a provar-les!

Com es prepara?