{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Esteu preparats? Avui us presentarem sis batuts energètics molt fàcils de fer, perquè carregueu les piles durant la primavera i us mantingueu en forma fins a l’estiu. Ha arribat l’època en què comencem a assaborir els deliciosos batuts, liquats, smoothies i sucs que tants somriures dibuixen entre grans i menuts. Ara bé, sabeu quina és la diferència entre aquestes begudes? Ara ho descobrireu.

Els liquats es diferencien dels batuts principalment perquè tenen com a únic ingredient fruites i verdures que es preparen directament amb una liquadora; en canvi, els batuts es fan amb fruita, xarop o gelat al qual s’afegeix llet o iogurt, entre altres ingredients. D’altra banda, hi ha els smoothies, fets a base d’algun component congelat, sigui iogurt, gel o fruites i, a vegades, llet.

Aquestes begudes, a més de refrescar-nos, són una gran font de vitamines que ens aporta molta vitalitat.

Així que poseu en marxa la liquadora, la batedora, i som-hi!

Batut de maduixa i mango: és una beguda molt suau i refrescant. Pel seu alt contingut en betacarotens és ideal per aconseguir una pell amb bon aspecte i preparar-la per a l’estiu.

https://www.danone.es/es/recetas/snacks/postres-ligeros.html

  • Batut de kiwi, formatge fresc i pistatxos amb cobertura de mel: barregeu el kiwi pelat i trossejat amb el formatge fresc fins a aconseguir una barreja homogènia. A part, trossegeu els pistatxos i els salteu en una paella fins que estiguin rossos. A la mateixa paella hi aboqueu la mel i ho barregeu fins que quedi tot ben unit. Afegir els pistatxos amb mel a la barreja dóna al batut un contrast de textura i sabor. Us atreviu a provar-ho?
  • Batut de síndria amb menta: peleu la síndria i la trossegeu en un got de batedora. Afegiu-hi el iogurt i unes fulles de menta, ho bateu fins a aconseguir una textura cremosa. Al got on heu de servir el batut, trossegeu una mica de síndria natural i hi afegiu el batut. Podeu decorar-lo amb un toc aromàtic de menta perquè presenti més color.
  • Batut de cirera amb iogurt: barregeu les cireres trossejades –i sense pinyol– amb llet i iogurt natural; tritureu-ho amb la batedora fins a aconseguir una textura cremosa. Hi afegiu uns flocs de civada i decoreu el got amb mel per donar-li un toc dolç que encaixarà perfectament amb aquesta barreja d’ingredients.
  • · Batut de poma, pinya, mango, papaia i beguda de civada: bateu tots els ingredients prèviament rentats, pelats i tallats; i a poc a poc aneu afegint-hi la beguda vegetal. Ho barregeu fins a aconseguir una textura homogènia i ja ho teniu llest! A més d’aportar-vos energia, és un batut suau molt recomanable.
  • Batut bicolor de taronja, pastanaga, maduixes i iogurt: liqüeu la taronja i la pastanaga. A part, bateu les maduixes amb el iogurt i disposeu els ingredients de la manera següent: a la base serviu la barreja de taronja amb pastanaga i tireu-hi per sobre el batut de maduixes. Per donar-li un toc més especial podeu afegir-hi trossets de xocolata, que li donaran un gust més dolç.

Espero que gaudiu d’aquestes propostes tan riques i saludables.

Els batuts, com ja hem explicat en articles anteriors, són ràpids, facilíssims de preparar i ajuden a mantenir l’organisme i el cap actius. A més a més… són boníssims!

https://www.danone.es/es/recetas/comidas/recetas-verano.html

Així que atreviu-vos i tasteu-los; notareu la diferència.

Com es prepara?