{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Les interrupcions del son, la dificultat per adormir-se i desvetllar-se d’hora en són les causes principals. Com dorms, tu? Et donem solucions. 

Descansar és necessari

De fet, és tota una assegurança de vida. Dormir bé protegeix el sistema immunològic, consolida la memòria i és imprescindible per mantenir la vitalitat i l’energia. Per relaxar cos i ment, és imprescindible aconseguir dormir i que el descans sigui reparador. Per fer-ho, sopa de manera lleugera dues hores abans d’anar a dormir (oblida’t de la xocolata i el cafè, entre d’altres); ventila l’habitació (la temperatura ideal oscil·la entre els 19 i els 23 graus); allunya’t del Wi-Fi, la televisió i els cables (generen energia i pertorben el son); fes esport cada dia (facilita la secreció de serotonina, així et relaxaràs i et trobaràs millor), i si no aconsegueixes agafar el son, aixeca’t del llit i fes un tomb per relaxar-te.

Segueix una rutina

No te’n vagis al llit estant encara activa. Evita el soroll, deixa de veure la tele, apaga la música… com a mínim una hora abans d’anar a dormir. Així l’organisme tindrà temps de relaxar-se tot sol i preparar-se per descansar. Fes-ho cada dia, d’aquesta manera aprendrà que ha de desconnectar. Procura també ficar-te al llit i aixecar-te a la mateixa hora cada dia.

Una ajuda extra

Medita de 5 a 10 minuts o fes respiracions profundes abans d’anar a dormir. També pots prendre’t una infusió relaxant. En qualsevol cas, consulta el teu metge.

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.