{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

-  La dieta ens ha d’aportar prou energia perquè rendim tota la jornada sense que ens notem baixos de força.

-  Ha de ser variada: fugim d’aquestes dietes que marquen com a prohibits un gran nombre d’aliments o que se centren a menjar únicament un aliment en concret.

-  Els àpats han d’estar distribuïts al llarg del dia: l’ideal és no passar moltes hores en dejú, així aconseguim mantenir uns nivells de sucre a la sang estables i arribar al pròxim àpat amb menys gana.

-  Hem de menjar fruites i verdures diàriament, incloure llegums cada setmana i evitar els greixos saturats.

-  Personalitzada: la dieta ha de tenir en compte que tots som diferents i prometre metes amb un resultat ràpid i igual per a tothom.

-  Ha d’ajudar-nos a establir les bases per a la nostra alimentació futura: una dieta sana s’ha de mantenir al llarg del temps. L’ideal és que ens ensenyi conceptes sobre alimentació i gastronomia que puguem seguir amb el pas dels anys per mantenir-nos sempre en un pes saludable. 

Com es prepara?