{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Per evitar-ho, l’ideal és introduir en el nostre menú diari els aliments que poden afavorir més el trànsit intestinal i disposar de com a mínim 30 minuts en els àpats per mastegar-los bé i beure tant com calgui per hidratar-nos correctament. També és important caminar com a mínim 30 minuts diaris o practicar algun esport almenys 3 dies per setmana.

Entre els aliments que poden afavorir el trànsit intestinal trobem el segó de blat, que contribueix a accelerar el trànsit intestinal i a augmentar el volum dels excrements. El trobarem a la nostra botiga de dietètica habitual i podem prendre’l cada dia barrejat amb el iogurt o en begudes com la llet, l’orxata i els sucs naturals o els cereals d’esmorzar, sempre tenint en compte que el seu benefici s’obté a partir d’una ingesta diària de 10 g. Altres aliments que poden afavorir el trànsit intestinal pel seu alt contingut en fibra són els llegums, les carxofes, la fruita seca i els cereals d’esmorzar que continguin com a mínim 10 g de fibra procedent de grans de civada o ordi o blat.

En aquest enllaç trobaràs un deliciós menú elaborat amb aliments que poden afavorir el trànsit intestinal. 

Com es prepara?