{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

La nit de Nadal, Nadal, Cap d’Any, Reis… són molts dies que menjarem d’una manera diferent! Durant les festes nadalenques, en què ens reunim amb familiars i amb amics, és fàcil menjar diferent i, també, menjar més que normalment, oi?

I dins d’aquest context, com ho podem fer per evitar els excessos per Nadal?

Aquí teniu alguns consells:

  • Ordre i planificació: sempre que puguem, és bàsic que planifiquem una mica el que menjarem. Si ho celebrem a casa nostra i cuinem nosaltres, és fonamental que organitzem bé el menú per controlar les quantitats i per seguir una dieta equilibrada per Nadal. Si anem fora, a casa d’algun amic o familiar o a un restaurant, el més recomanable és donar prioritat als plats més lleugers, com l’amanida o les verdures (si n’hi ha!), i moderar el consum dels plats més consistents. I no ens passem amb l’alcohol ni amb les postres dolces!
  • Trucs: Sempre ens pot ajudar algun petit truquet per evitar excessos! Per exemple, mastegar bé els aliments per facilitar el procés digestiu a l’estómac. De fet, entre mos i mos hauríem de deixar els coberts, en lloc de tenir-los sempre a la mà, així segur que no menjarem tan de pressa. En cas que mengem canapès i fem un aperitiu, sempre és millor posar-nos la quantitat que volem menjar en un plat, en lloc d’anar picant, d’aquesta manera serem més conscients de tot el que estem menjant. També és important omplir menys els plats i no repetir. I, què me’n dieu d’anar després a fer un tomb amb la família o els amics per pair millor? Un bon pla, oi? Així passegem, fem una mica d’exercici amb els nostres i vivim l’ambient de Nadal del nostre poble o ciutat. 
  • I, després d’un bon tiberi, què? En aquest apunt torbareu alguns consells per tenir digestions lleugeres després de Nadal. Després d’aquestes festivitats, és bàsic tornar a un horari regular amb els àpats, augmentar el consum d’hortalisses fresques, llegums i cereals integrals, utilitzar coccions que requereixen poc greix (com vapor, forn…), beure molta aigua... i fer esport! Un Activia de postres ens anirà genial per contribuir a la nostra salut digestiva.

Bones festes!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.