{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Els gestos senzills i constants solen ser els més efectius; hi has pensat mai? Entre aquests gestos s’inclouen els petits hàbits saludables que podem posar en pràctica cada dia i que ens ajudaran en diversos aspectes de la nostra vida: alimentar-nos de manera més saludable, gestionar més bé el temps, mantenir el cos en forma, oblidar l’estrès… Podem aconseguir totes aquestes metes aplicant els hàbits que et suggerim a continuació. Pren-ne nota!

Hàbits saludables per millorar el nostre dia a dia

Un costum saludable: beure més gots d’aigua

Prens els dos litres d’aigua diaris recomanats? Si no ho fas, has de saber que és fonamental. L’aigua ens manté hidratats i ajuda a fomentar la nostra capacitat cognitiva si n’ingerim com a mínim dos litres cada dia. Proposa’t beure més gots d’aigua al dia o bé prendre aliments rics en aquest component bàsic, que es troba especialment en fruites i verdures.

Prendre més fibra

Un dels hàbits saludables per excel·lència. És imprescindible mantenir una alimentació sana, equilibrada i rica en fibra. Incrementa la ingesta diària de verdures, fruites, cereals, pa integral, segó de blat o fruita seca per aconseguir-ho.

Fer exercici amb regularitat

Sí, ho sabem: no sempre és fàcil! Entre la feina i les obligacions diàries, quan tenim uns minuts lliures els volem dedicar a relaxar-nos i a no fer pràcticament res. Però l’esport és essencial, no només per mantenir-nos actius, també ens ajuda a ser més feliços i facilita després el son. Per tant, marca’t com un hàbit saludable practicar esport almenys tres dies a la setmana. Pots aconseguir-ho!

Omplir les pàgines de l’agenda de plans

Res de quedar-nos sempre a casa! Hem de convertir l’hàbit de sortir i conèixer llocs nous en una activitat que no pot faltar. No parlem només de viatjar, perquè no sempre tindrem pressupost per fer-ho, però sí que podem passar una tarda amb els amics, amb la família, passejant, recorrent carrers que mai no hem trepitjat, descobrint altres gastronomies… Hi ha milers de plans a fora, esperant-te!

Fer una llista de tasques

Pot servir-nos per organitzar-nos millor el dia. Apunta’t cada dia en un paper totes les tasques, obligacions o plans que tinguis pendents i dóna’ls una prioritat. D’aquesta manera seràs capaç de visualitzar-ho tot millor i aprofitar el temps sense estressar-te.

Anar a dormir una hora abans

Dormir és un hàbit extremament saludable. Durant les hores de son el cos es recupera de tots els enrenous del dia. Per això un bon descans és garantia de despertar-nos amb energia i optimisme. Les hores que dormim al dia seran fonamentals per poder rendir després. Oi que no sempre dorms vuit hores diàries? Intenta sumar alguns minuts al teu temps de descans per despertar-te l’endemà serè, relaxat i disposat a afrontar el dia.

Acostumar-nos a menjar amb menys sal

De vegades afegim més sal als plats de la que realment necessitem. Hem d’intentar reduir-ne el consum i aprendre a gaudir del gust natural dels aliments. L’Organització Mundial de la Salut recomana prendre al dia només 5 grams de sal.

H3 Canviar la televisió per un llibre

T’has parat a pensar en la quantitat d’hores i minuts diaris que passes davant del televisor? És un dels mètodes d’entreteniment més comuns, però no sempre és bo, perquè en excés fomenta el sedentarisme i la vista cansada. En comptes d’això, et recomanem que substitueixis alguns dels minuts que dediques a mirar la tele a llegir un llibre, que sempre acostuma a ser més enriquidor.

Se t’acut cap altre hàbit saludable que puguem posar en pràctica? Explica’ns-el!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.