{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Preparats per al cap de setmana?

Menjar bé, moure'ns i mantenir una regularitat en els nostres horaris. Aquests són els hàbits saludables bàsics que no poden faltar en el nostre dia a dia per garantir una bona qualitat de vida. Aquestes pràctiques ens ajudaran, després dels excessos i el trencament de la rutina durant les vacances, a tornar a la normalitat que regna la resta de l'any.

Molts de vosaltres ja no us deveu recordar de les vacances. D'altres les tindreu més recents i la majoria segur que ja teniu ganes de fer-ne més. Però ara toca treballar… i hem d'estar al cent per cent. Convé deixar enrere excessos i alteracions que han afectat el nostre cos. Encara que sé i sóc conscient que tornar al gimnàs o moure una mica el cos costa, us animo a fer-ho. És salut i quan acabeu us sentireu molt bé!

A part de practicar una mica d'esport, no és sobrer recordar unes pautes que us ajudaran a sentir-vos millor:

  • Manteniu una dieta equilibrada i sana. És important que respecteu els cinc àpats del dia, menjant una mica de tot, i que eviteu picar entre hores. Comenceu el dia amb un bon esmorzar, complet i variat. Saltar-se'l és un error. Per als àpats més importants, no us podeu oblidar  de les verdures i les amanides. I sobretot… mengeu molta fruita!
  • Hidrateu-vos. Els experts en nutrició recomanen beure entre 1,5 i 2 litres d'aigua al dia, ja que us aportarà diversos beneficis. Us recomano que us emporteu una ampolleta a la feina i repartiu aquesta quantitat entre tot el dia.
  • Assegureu-vos que feu bé la  digestió. A la nit, opteu per sopars lleugers i no us fiqueu al llit just després de menjar. Deixeu un marge per pair bé els aliments. El iogurt és un aliment que us ajudarà a pair millor la resta de menjars.
  • Moveu-vos. Com hem dit… importantíssim! Per compensar els excessos, és primordial trencar amb el sedentarisme i practicar una mica d'esport. Repreneu l'exercici físic, però de mica en mica. Anar al gimnàs 2/3 dies a la setmana és una bona opció. Encara que, si us falta temps i no podeu anar-hi, us recomano que sortiu a caminar una estoneta, sols, amb amics, o fins i tot que porteu el gos a passejar. Amb uns 20/40 minuts n'hi ha prou. Ah! I si durant el dia no disposeu de temps per fer una mica d'esport, us suggereixo que substituïu l'ascensor i el cotxe per moure-us d'un costat a l'altre. L'exercici aeròbic us anirà bé. Això sí, sigueu responsables. És millor sortir a córrer dos dies a la setmana, que no pas anar tres dies seguits  al gimnàs i no tornar-hi en un mes.

Però recordeu, són hàbits que s'han de complementar entre ells i anar fent poc a poc. Us recomano, ja que funciona molt bé, que us marqueu objectius i metes a curt termini… I a mesura que els aconseguiu, augmenteu les obligacions i els reptes.

Bon cap de setmana!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.