{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Amb el ritme de vida tan complicat que la majoria tenim, és freqüent trobar-nos amb episodis de restrenyiment o sensació d'inflor abdominal, i és que no sempre ens alimentem correctament, i moltes vegades ens oblidem d'incorporar la coneguda fibra dietètica a la nostra alimentació. Us interessa saber més coses sobre la fibra?

La fibra dietètica és un component que es troba, en diferents quantitats, als aliments d'origen vegetal, com les verdures, les hortalisses i les fruites, però també als llegums i als cereals integrals. Per entendre'ns, quan consumim fibra, els bacteris de la flora intestinal s'alimenten correctament i així poden desenvolupar les seves funcions, entre les quals hi ha la de reforçar el sistema immunitari. També ens ajuda a regular el trànsit intestinal, a endarrerir el buidatge gàstric i prolongar la sensació de sacietat, a regular els nivells de glucosa a la sang i de colesterol… entre moltes altres propietats.

Però, què hem de fer per ingerir la quantitat de fibra necessària cada dia?

Per començar, és important menjar dues racions de verdures o hortalisses al dia, a més de tres peces de fruita, cereals integrals o llegums, musli, fruita seca i llavors, però també podem recórrer a productes que incloguin fibra, com el yoghourt Activia con fibra. De totes maneres, a continuació us proposo 5 receptes riques en fibra, que estic segura que us agradaran:

  • Arròs amb carabassa i pollastre: si en aquesta recepta canviem l'arròs basmati per arròs integral; tindrà encara més fibra. També hi podem afegir llavors de sèsam o alguna fruita seca.
  • Wok de llenties amb bolets, calamars i verdures: Mmm…! Que bo!
  • Espàrrecs blancs amb pernil: aquest plat és perfecte per a un bon aperitiu, i el pernil serrà li dóna un toc increïble.
  • Amanida de pasta integral: és un plat genial per menjar fresc, i a més a més és molt ràpid de fer.
  • Espinacs amb ou dur: hi podeu afegir alguns cigrons i així aconseguireu un plat amb més fibra i boníssim.

Què us han semblat aquests plats?

Recordeu que la fibra forma part de tota dieta saludable i que té efectes beneficiosos per a l'organisme. Així doncs, per què no n'introduïu una mica més a l'alimentació diària?

Laia

Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.