{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Ara que s'acosta l'estiu, moltes pensem a aplicar en el nostre dia a dia petits consells que ens ajudin a trobar-nos bé per dins i per fora. Per ajudar-nos a trobar-nos millor és molt important seguir una dieta variada, equilibrada i saludable. Avui parlarem de com cuinar els aliments d'una manera fàcil i sana.

Cadascun dels mètodes bàsics que s'utilitzen per cuinar té la seva particular influència en el menjar. Aquests tenen efectes notables en el gust i aspecte de molts aliments així com en les seves propietats. La cuina al vapor és una de les millors tècniques culinàries. La cocció amb el vapor que genera l'ebullició de l'aigua ajuda a conservar millor els minerals, les vitamines i els principis aromàtics dels aliments i, a més, podem aplicar-la en la preparació de molts plats: vegetals, peixos, aus, pasta, arròs, etc.

La cocció al vapor, al forn, a la planxa o en wok són els mètodes de cocció que van millor al nostre sistema digestiu i cada vegada hi ha més estris de cuina per posar-los en pràctica. Des de les vaporadores més simples fins als robots de cuina més sofisticats. 

Per als no iniciats en aquesta tècnica culinària us animo a perdre-us per la xarxa en els nombrosos blogs i fòrums sobre la cuina al vapor. Aprendreu nombrosos trucs i consells perquè perfeccioneu la vostra tècnica. De moment, us proposo unes receptes senzilles:

Heu provat a preparar unes patates al vapor amb salmorejo? o una daurada al vapor amb porro i gingebre?o la meva favorita, truita al vapor amb formatge manxego damunt d'espinacs. mmm… per llepar-se'n els dits! També podeu preparar les vostres carns al vapor i per acompanyar-les sempre són bones una selecció de verdures fresques.

Incloure aquest tipus de receptes en la nostra dieta és més fàcil del que creiem. Espero que us agradi i que us animeu a compartir les vostres receptes.

Fins aviat!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre