{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Per reduir el colesterol es requereix un canvi en l’estil de vida i en alguns casos l’ús de fàrmacs. Però, quina és la veritable clau? Sens dubte, l’alimentació.

La dieta per al colesterol ha de ser sobretot equilibrada:

- Aporta 5 racions entre fruites i verdures, apostant per les de temporada. Com més colors diferents, més nutrients i antioxidants estaràs aportant!

- Potencia els greixos insaturats per sobre dels saturats, amb peix blau, carns magres i fruita seca.

- Evita els aliments precuinats i la brioixeria industrial, ja que solen contenir greixos saturats i sucres.

- Tant l’omega-3 com els esterols vegetals seran els teus aliats per reduir el colesterol. Els trobaràs al peix blau, la fruita seca, les llavors de lli, els olis vegetals, i en productes enriquits amb esterols com Danacol.

-  Utilitza tècniques per cuinar que requereixin poc oli com el forn, el vapor, el wok o la planxa. Sempre és millor utilitzar l’oli cru!

No oblidis combinar la dieta per al colesterol amb un estil de vida saludable fent activitat física diària, evitant hàbits tòxics com el tabac i l’alcohol, i mostrant una actitud positiva davant la vida.

Recorda que amb petits canvis pots obtenir grans beneficis!

Com es prepara?