{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Per mantenir uns nivells òptims de colesterol és important tenir una alimentació equilibrada i saludable que contingui les racions adequades de cada grup d’aliments. Per això, la millor dieta per reduir el colesterol és la que inclou:

- Fruites, verdures i hortalisses: contenen substàncies antioxidants que prevenen l’oxidació del colesterol LDL.

- Llegums: aporten vitamines, minerals i fibra.

- Oli d’oliva: ric en àcids grassos monoinsaturats, que contribueixen a augmentar el colesterol HDL.

- Peix blau: conté àcids grassos poliinsaturats omega-3, que afavoreixen l’augment del colesterol HDL i la disminució del colesterol LDL.

- Fruita seca i llavors: les nous i les llavors de lli aporten àcids grassos omega-3 beneficiosos per a la salut.

- És recomanable prendre la llet i els seus derivats desnatats, ja que el colesterol es troba majoritàriament en la part grassa dels aliments.

- És millor triar les carns menys grasses com pollastre, gall dindi, conill o cavall, i treure’n el greix visible.

- L’ideal és potenciar les coccions suaus com vapor, forn, papillota, i consumir fregits i arrebossats com a màxim un cop per setmana.

A més a més de fer una dieta per reduir el colesterol, també és recomanable tenir un estil de vida saludable, mantenir un ordre en els àpats i practicar exercici físic amb regularitat.

Ja veuràs que no és difícil i que només amb uns petits canvis tindràs a l’abast la millor dieta per reduir el colesterol

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.