{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

En primer lloc, igual que altres fruites com la taronja o el kiwi, les maduixes ens aporten una gran quantitat de vitamina C i molt poques calories. De fet, una ració aproximada d’uns 200 g de maduixes o maduixots (un bol) conté unes 70 kcal. Recordeu que la vitamina C és una vitamina antioxidant que, a més, intervé en la formació d’ossos i dents i afavoreix l’absorció del ferro, entre moltes altres funcions. Per tot plegat, les maduixes són una fruita molt, però que molt interessant nutricionalment.

Doncs bé, a més de lleugeres i nutritives, les maduixes estan boníssimes! Així que, amb tots els avantatges que tenen, i tenint en compte que ara comença la temporada, com les podem prendre?

  • De postres: com que és una fruita, potser aquesta és la manera més comuna de consumir maduixes. Podem preparar les maduixes soles, amb suc de taronja (una combinació encara amb més vitamina C!), macerades amb sucre, amb iogurt o nata, etc. Si al iogurt i a les maduixes hi afegiu uns flocs de cereals integrals, per exemple, tindreu una opció d’esmorzar o berenar ideal i completa.
  • Amb un increïble batut: us proposo, per exemple, un batut de maduixa i mango; o de taronja, pastanaga, maduixes i iogurt. Prepareu-vos per carregar les piles aquesta primavera amb aquests deliciosos batuts! I, si en voleu més, us deixo aquí moltes altres opcions de batuts fresquets. Us vindrà salivera només de pensar-hi! 
  • Danio de maduixa: acaba d’arribar a les nostres llars. Danio és un iogurt alt en proteïnes i baix en greixos, desenvolupat específicament per menjar entre hores, de la manera més sana i deliciosa, ja que conté el doble de llet que un iogurt convencional. És ideal tant per menjar a casa com a la feina! A banda del de maduixa, també hi ha dos sabors més: nabius i fruita de la passió. Ja els heu tastat? Tots tres són deliciosos!
  • I què us sembla posar les maduixes com a ingredient en uns muffins o en un pa de pessic amb iogurt? Per què no? Una fruita tan versàtil com la maduixa ens permet infinites possibilitats.

 

Ja veieu quantes opcions tenim amb les maduixes, oi?

La millor època per consumir maduixes i maduixots és del gener al juliol. Pel seu gust dolç i la seva aroma perfumada, les maduixes són delicioses al natural, però hem vist que també poden anar acompanyades d’altres fruites, de iogurt o de qualsevol altre aliment que us vingui de gust! Agraden a tota la família!

I, per acabar, recordeu que convé no treure les tiges de les maduixes fins al moment de consumir-les, just quan aneu a rentar-les i servir-les o cuinar-les com vulgueu. Així us assegurareu que conservin totes les seves propietats nutricionals. Tot i que, evidentment, si passen per algun procés de cocció, perdran part de la vitamina C.

Ja sabeu, ara que és època… gaudiu de maduixes i maduixots! Estan boníssims!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.