{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Encara que el temps sigui inestable, cada vegada tenim l'estiu més a prop i amb ell la voluntat continuada de molts de nosaltres de seguir més estrictament la dieta que ens hem marcat i les rutines d'exercici que vam establir en el seu moment. Ja us vam mostrar en el seu moment l' importància de seguir una alimentació saludable com a millor secret per ajudar a controlar el nostre pes. Encara que la realitat és que a la majoria de nosaltres no ens costa començar una nova dieta, sinó mantenir-la i tenir una constància.

En aquest sentit, un dels meus millors trucs a l'hora de començar una dieta és fer-la conjuntament amb algú. En el meu cas, la meva parella té la sort de poder menjar el que vulgui que sempre manté el seu pes, per la qual cosa haig de fer un sobre esforç de voluntat per evitar menjar massa o picar entre hores.

Amb les amigues és molt més fàcil ja que estem totes en el mateix vaixell i si quedem per menjar juntes a l'hora de demanar anem sempre a l'una a l'hora de triar, sense vergonya, plats lleugers…

No obstant això, per iniciar una dieta efectiva, el millor és sol·licitar l'ajuda de professionals de la nutrició que us guiï amb els seus consells i pautes per aconseguir els objectius “assolibles” que ens marquem. Segurament tindreu a prop algun centre en el qual demanar una cita amb un nutricionista professional i pactar un seguiment personalitzat.

Mentrestant, us passo un article amb uns consells bàsics que segur que us ajudaran a ser més conscients de com poder controlar el pes i sentir-se millor a l'hora de posar-se el vestit de bany de l'estiu passat. Ànim, i no sigueu massa estrictes amb vosaltres mateixos. I recordeu que no és gens recomanable fer canvis bruscs en la vostra alimentació. No val deixar de menjar per reduir en temps rècord el pes guanyat durant tot l'hivern!

Us passo l’ enllaç de l'article amb els consells. Estic segura que a poc a poc, aconseguireu aquesta constància que de vegades costa tant. Ànim!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.