{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Encara que amb una alimentació variada i equilibrada i un estil de vida saludable hauria d'haver-n'hi prou per arribar a l'aportació de calci necessària, la veritat és que una de cada dues dones de més de 50 anys no pren tot el calci que necessita.

Determinats aliments contenen més calci que d'altres. Aquest és sobretot el cas dels productes lactis, de fruita seca com les ametlles o les nous i de certs peixos com les sardines amb espines.

Els productes enriquits constitueixen una ajuda per cobrir les necessitats de calci. Densia és un exemple perfecte perquè cada gotet en conté 400 mg, és a dir, fins al 50 % de l'aportació nutricional recomanada i, a més a més, és boníssim!

*Font: Peris. P. Calcium consumption and use of calcium supplements and vitamin D in postmenopausal women. Med Clin (Barc) 1999; 113 (1): 36-41

Quant de calci tenen els meus aliments?

Descobreix els aliments més rics en calci amb la nostra taula i ajuda a tenir cura de la teva salut òssia i la dels teus.

 

Com es prepara?