{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Quan el nombre de triglicèrids, més coneguts comunament com a greixos, augmenta a la sang, es produeixen una sèrie de reaccions al cos.

Vols contribuir a reduir els triglicèrids alts? T’expliquem com pots aconseguir-ho. És molt senzill!

  • Evita el sobrepès. Mantenir un pes òptim t’ajudarà a cuidar la teva salut.
  • Potencia l’activitat física diària moderada. La natació, el senderisme o el ioga t’ajudaran a mantenir-te en forma.
  • Redueix l’aportació total de greixos, potenciant els greixos saludables, com l’oli d’oliva verge i la fruita seca.
  • Tria lactis desnatats i carns magres.
  • Fes una dieta variada i equilibrada rica en fibra.
  • Redueix el consum de carbohidrats, principalment de sucres. El cos en converteix l’excés en greix.
  • Consumeix 5 racions de fruites i verdures, tenen un contingut alt d’antioxidants.
  • Evita l’alcohol en la dieta diària i opta principalment per aigua i altres begudes nutritives com els liquats vegetals.
  • Parla amb el teu especialista. Com que coneix les teves característiques i particularitats, és qui et podrà aconsellar millor.

Com es prepara?