{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Hola a tothom!

Ja s'han acabat les festes nadalenques i també els excessos típics d'aquestes dates. Any nou vida nova! I és que, en aquesta època, és molt comú plantejar-se reptes i metes noves per complir durant l'any nou acabat d'estrenar. Un dels primers objectius que ens acostumem a proposar és fer vida sana, i això gairebé sempre comença amb l'alimentació, oi? El primer és recuperar la nostra antiga alimentació després de festes i començar a menjar d'una manera més sana, lleugera i equilibrada, fer exercici físic o deixar de fumar.                        

Perfecte! Ho podrem fer. Ara bé, és important marcar-nos metes petites i realistes i anar avançant a poc a poc. D'aquesta manera ens resultarà molt més fàcil i motivador aconseguir els nostres propòsits d'any nou.

Doncs bé, comencem pel principi. Avui parlarem de com aconseguir recuperar la nostra alimentació postfestes. Penseu que vosaltres, nois, ho teniu en general molt més fàcil que nosaltres per recuperar la figura i posar-vos en forma. Així que només heu de posar-vos a treballar per obtenir resultats satisfactoris. Preneu-ne nota!

Decàleg per recuperar l'alimentació postfestes:

  1. Organitzeu la nevera: feu una llista d'anar a comprar plena d'aliments saludables i nutritius. Podeu veure quins aliments heu d'incloure a la vostra alimentació diària a la piràmide dels aliments.
  2. No aneu a comprar amb l'estómac buit, perquè quan teniu gana és més fàcil acabar comprant aquests productes temptadors que no estaven inclosos a la llista.
  3. Repartiu el menjar al llarg del dia: l'ideal és menjar petites quantitats unes cinc vegades al dia. D'aquesta manera, aportareu nutrients i energia a l'organisme de manera constant i activareu el metabolisme.
  4. Mengeu a poc a poc i mastegant bé per facilitar la digestió i atipar-vos abans.
  5. Utilitzeu plats de postres per servir-vos el menjar. Visualment el plat es veurà ple, encara que estigueu reduint les racions. A més, intenteu no deixar la safata de menjar a la taula per evitar repetir.
  6. Incloeu amanida i verdures de guarnició. Les amanides i verdures a la planxa o al vapor donaran color als vostres plats i us ajudaran a estar tips gairebé sense augmentar les calories.
  7. Modereu els greixos (salses, embotits, formatges curats, mantegues, olis…) i dolços.
  8. Utilitzeu preferentment l'oli d'oliva verge extra, tant per cuinar com per amanir els plats. Podeu prendre'n entre 2 i 4 cullerades soperes cada dia, depenent de si necessiteu perdre pes o només alleugerir una mica la dieta.
  9. Beveu uns dos litres de líquid al dia, incloent-hi aigua, infusions o brous vegetals, que us ajudaran a detoxificar l'organisme.
  10. Feu exercici físic: seguir una alimentació saludable i practicar alguna activitat física moderada és la manera més eficaç de recuperar la forma després d'aquest Nadal i mantenir-vos sans cada dia.

Bé nois, ja ho sabeu, a menjar una miqueta de tot sense passar-vos i sigueu actius físicament dia rere dia… amb això tindreu l'èxit assegurat pel que fa a salut. Espero que el nostre decàleg us ajudi a recuperar la vostra alimentació i la forma postfestes.

Una abraçada!

Community Manager de Danone

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre
Danone utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la seva experiència de navegació, realitzar tasques d'analítica i mostrar continguts d'acord als teus interessos. Si continues navegant, entenem que acceptes la nostra política de cookies.