{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Quines d’aquestes noves tendències en productes frescos has provat?

Normalment ets el primer d’assabentar-te de les noves tendències en alimentació saludable, però sols ser una mica escèptic pel que fa a les modes passatgeres que avui hi són i demà no. Hem estat observant les tendències imprescindibles en alimentació d’aquest any i hem seleccionat només aquells productes als quals val la pena fer un racó a la nevera.

Kale

La col verda o kale conté una gran varietat de nutrients i ha sigut durant anys la verdura preferida dels sibarites conscients de la necessitat de cuidar la salut, tot i que no ha sigut fins fa poc que aquesta col de fulles d’un verd fosc ha tingut un paper protagonista. Alguns l’han descrita com la “reina” del món vegetal i gaudeix d’una bona reputació perquè és molt nutritiva. Tal com passa amb moltes crucíferes de color verd fosc, si no es cuina correctament, pot tenir un gust amarg. El secret és bullir-la o, si l’utilitzes per a l’amanida, posar suc de llimona en amanir-la perquè s’estovin les fulles.

Llegums

Els llegums són el fruit de les plantes lleguminoses. Els més coneguts són les llenties, la soja, els cacauets, les mongetes i els cigrons.

A més, alguns llegums, com les llenties, els pèsols o les mongetes, tenen un alt contingut en fibres i, alhora, un contingut baix en greixos. Per això es poden afegir a molts plats. Per exemple, una amanida mixta de mongetes, a més de ser deliciosa, et donarà energia per a tot el dia. Si ho prefereixes, també pots preparar un plat de mongetes bullides amb xili picant per sopar. Tens alguna recepta de llegums preferida?

Algues

Sí, sí, algues! Són la tendència alimentària de la que més es parla aquesta temporada i fins i tot tenen la seva pròpia fundació sanitària.

Ja sigui barrejades en un smoothie verd o utilitzades com a amanida d’acompanyament, les algues, com ara el kombu, contenen uns nivells elevats de iode, que contribueix a una funció cognitiva normal i a un bon manteniment de la pell.

Inspira’t en la cuina japonesa i combina diverses algues i sèsam per preparar una amanida deliciosa i única.

 

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre