{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

Aquí tens el top 10 d’aliments que et poden ajudar:

  1. Peix blau: sardines, seitons o tonyina, consumeix-ne un mínim de 2 vegades a la setmana, ja que aporten omega-3.
  2. Fruita seca: cal destacar les nous pel seu contingut en omega-3 i en esterols vegetals. Pren-ne diàriament!
  3. Llavors de lli: igual que altres olis vegetals contenen greixos saludables i esterols vegetals.
  4. Fruites: contenen gran quantitat de vitamines i minerals antioxidants beneficiosos per a la nostra salut.
  5. Alvocat: aquesta fruita destaca pel seu contingut en greixos monoinsaturats. Introdueix-lo en amanides o guacamole!
  6. Soja: com que és d’origen vegetal no conté colesterol i a més aporta fibra, esterols vegetals i greixos saludables.
  7. Oli d’oliva verge: és ideal consumir-lo en cru pels beneficiosos greixos i esterols vegetals que conté.
  8. Cereals integrals: com que no estan refinats aporten fibra, que ajudarà a disminuir l’absorció intestinal de colesterol.
  9. Llegums: aporten greixos saludables i fibra a la dieta. És recomanable un mínim de 2 racions a la setmana.
  10. Danacol: llet fermentada enriquida en esterols vegetals. El seu consum diari ajuda a disminuir el colesterol entre un 7 % i un 10 % a partir de la tercera setmana. Demostrat científicament!

Si vols introduir algun d’aquests aliments que redueixen el colesterol, prova de fer aquest plat boníssim i... posa fre al colesterol!

Com es prepara?

TEMAS
{{freetag}}

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre