{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Cuando nos dicen que tenemos el colesterol elevado sabemos que debemos actuar cuanto antes. Te contamos los 5 pilares básicos para conseguir reducirlo:

- Asegúrate de tomar verdura en cada comida. Tanto cruda como cocinada, la verdura es nuestra aliada para combatir el colesterol: nos aporta fibra y vitaminas en pocas calorías.

- Evita los aperitivos antes de la comida. Acostumbran a ser alimentos calóricos y altos en colesterol y/o sal.

Quan ens diuen que tenim el colesterol alt sabem que hem d’actuar com més aviat millor. T’expliquem els 5 pilars bàsics per aconseguir reduir-lo:

- Assegura’t que prens verdura en cada àpat. Tant crua com cuinada, la verdura és la nostra aliada per combatre el colesterol: ens aporta fibra i vitamines en poques calories.

- Evita els aperitius abans de menjar. Acostumen a ser aliments calòrics i alts en colesterol i sal.

- Tria l’oli d’oliva com a condiment diari, en lloc de maionesa i altres amaniments cremosos. Sempre és millor utilitzar-lo cru i si cuinem és millor triar coccions senzilles: forn, planxa, bullir i sense salses.

- Com a postres diàries opta sempre per fruita fresca o iogurt en lloc de pastissos o gelats.

- Pren-te el teu Danacol diari. Danacol és una llet fermentada amb esterols vegetals, consumir-ne cada dia durant 3 setmanes, fent un estil de vida saludable, ha demostrat que redueix el colesterol entre un 7 % i un 10 %.

Et recomanem sobretot que consultis també amb el teu especialista, segur que et podrà donar unes pautes personalitzades perquè la teva dieta per al colesterol et porti a uns nivells saludables.

Danacol conté esterols vegetals, que redueixen el colesterol entre un 7 % i un 10 % en 2-3 setmanes. Si necessita reduir el nivell de colesterol. No recomanat a dones durant l’embaràs, la lactància ni a menors de 5 anys. Consum màxim d’esterols vegetals 3 g/dia. Mantingui una dieta saludable amb fruites i verdures. Si pren medicació, consulti el metge. TNS 2013 recomanacions consumidors. Iri 2012 venda reductors colesterol.

 

Com es prepara?