{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

Per no descuidar el colesterol a l’estiu o per vigilar-lo a la tornada de les vacances, és molt fàcil recordar que un estil de vida sa, seguint una dieta cardiosaludable i practicant exercici físic ens ajudarà a controlar-ne l’excés.

Els tres pilars fonamentals són:

  • Alimentació: en la nostra alimentació han de predominar, sobretot, els aliments vegetals: verdura, fruita, llegums, fruita seca i oli d’oliva. La millor dieta per ajudar a reduir el colesterol s’ha de basar en aquests aliments, però també han de tenir prioritat el peix blau, la carn magra i els lactis desnatats respecte a la carn vermella i derivats, vísceres, embotits, patés, marisc, lactis sencers, nates, mantegues i tots els aliments amb alt contingut en greix animal. 
  • Exercici físic: tenir una vida activa és important per a tots, i encara més si hem de vigilar el colesterol. Per cuidar la salut cardiovascular podem practicar natació, ciclisme o caminar, per exemple, com a mínim 3 vegades a la setmana, entre 20 i 40 minuts per sessió. L’exercici físic enforteix tot el sistema cardiovascular i ajuda a controlar el colesterol.

  • Danacol: nombrosos estudis han demostrat que Danacol redueix el colesterol, i és un complement perfecte per reforçar la dieta i l’exercici. Qualsevol moment (quan ens sigui més còmode i fàcil de recordar) és bo per prendre 1 Danacol al dia.

Amb aquests trucs bàsics per saber com ajudar a reduir el colesterol, podem vigilar-lo, fins i tot just després de l’estiu.

Us falten idees? Aquí teniu una selecció de receptes baixes en colesterol, especialment pensades per després dels àpats copiosos de l’estiu i de tant de pica-pica.

Ja sabeu que és important cuidar-se durant tot l’any, però per Nadal i a l’estiu encara més, perquè són les èpoques en què és més fàcil que fem algun petit extra.

Així que, continueu cuidant-vos!

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre