{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES
{{freetag}}

Per no descuidar el colesterol a l’estiu o per vigilar-lo a la tornada de les vacances, és molt fàcil recordar que un estil de vida sa, seguint una dieta cardiosaludable i practicant exercici físic ens ajudarà a controlar-ne l’excés.

Els tres pilars fonamentals són:

  • Alimentació: en la nostra alimentació han de predominar, sobretot, els aliments vegetals: verdura, fruita, llegums, fruita seca i oli d’oliva. La millor dieta per ajudar a reduir el colesterol s’ha de basar en aquests aliments, però també han de tenir prioritat el peix blau, la carn magra i els lactis desnatats respecte a la carn vermella i derivats, vísceres, embotits, patés, marisc, lactis sencers, nates, mantegues i tots els aliments amb alt contingut en greix animal. 
  • Exercici físic: tenir una vida activa és important per a tots, i encara més si hem de vigilar el colesterol. Per cuidar la salut cardiovascular podem practicar natació, ciclisme o caminar, per exemple, com a mínim 3 vegades a la setmana, entre 20 i 40 minuts per sessió. L’exercici físic enforteix tot el sistema cardiovascular i ajuda a controlar el colesterol.

  • Danacol: nombrosos estudis han demostrat que Danacol redueix el colesterol, i és un complement perfecte per reforçar la dieta i l’exercici. Qualsevol moment (quan ens sigui més còmode i fàcil de recordar) és bo per prendre 1 Danacol al dia.

Amb aquests trucs bàsics per saber com ajudar a reduir el colesterol, podem vigilar-lo, fins i tot just després de l’estiu.

Us falten idees? Aquí teniu una selecció de receptes baixes en colesterol, especialment pensades per després dels àpats copiosos de l’estiu i de tant de pica-pica.

Ja sabeu que és important cuidar-se durant tot l’any, però per Nadal i a l’estiu encara més, perquè són les èpoques en què és més fàcil que fem algun petit extra.

Així que, continueu cuidant-vos!

Com es prepara?