{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMAS
{{freetag}}

{{articleCapitalLetter()}}

TEMAS
{{freetag}}

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMAS
{{freetag}}

Malgrat que les fruites, les verdures i les hortalisses, els llegums, la fruita seca, etc., són saludables per al nostre organisme, cal que les persones vegetarianes coneguin bé les propietats dels aliments que consumeixen per tal de poder suplir els nutrients que deixen de rebre dels productes d'origen animal i portar així una dieta sana i equilibrada.

El vegetarianisme es pot segmentar en dos grups principals: aquells que consumeixen tota mena d'aliments excepte carn i peix (ovolactovegetarians), i aquells que no consumeixen cap producte o aliment d'origen animal (vegans).

El grup dels ovolactovegetarians ha de parar una atenció especial a nutrients com ara el ferro, perquè el tipus d'aquesta substància que s'absorbeix millor es troba a les carns vermelles, un aliment que no inclouen en la seva alimentació.

En el cas dels vegetarians vegans no només és important vigilar la quantitat de ferro que s'ingereix sinó també la d'altres nutrients essencials com el calci (que es troba en lactis i derivats), la vitamina D (continguda en el peix blau) i la vitamina B12, que només és present en aliments d'origen animal.

Savia és un bon complement per a una dieta vegetariana, perquè és una font de calci i de vitamina B12. A més, conté proteïna de soja, que és l'única d'origen vegetal que conté tots els aminoàcids essencials que l'organisme necessita i que, al seu torn, fan que sigui una proteïna completa.

 

 

Com es prepara?

Vols publicar un comentari? Registra't o Inicia sessió

Publicar

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre

Mónica naranjo

Los síntomas aparecen frecuentemente después de la ingesta de productos que contienen lactosa.

Respondre

Marta Sánchez

El cuerpo humano está compuesto por un 60% de agua, 18% de proteínas, 6% de minerales y aproximadamente 16% de grasa - esto significa que la proteína es el segundo nutriente más importande de nuestro cuerpo (después del agua).

Respondre