{{articleDetail.tags[0]}}

{{articleDetail.title}}

dificultat
dificultat
{{articleDetail.image[0].alt}} {{articleDetail.image[0].alt}}
{{image.alt}} {{image.alt}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}

TEMES

{{articleCapitalLetter()}}

TEMES

Ingredients

  • {{ingredient.ingredient}} {{ingredient.quantity}} {{ingredient.unit}}



TEMES

Una alimentació sana, que sigui variada, equilibrada i suficient és un dels objectius principals per aconseguir un estil de vida saludable.

A vegades és complicat decidir quins aliments hem de menjar. Vitalinea 0% t’ho posa molt fàcil amb aquest menú setmanal, igual de deliciós i equilibrat que el iogurt mateix. I recorda: per esmorzar, a mig matí, a l’hora de berenar o per postres, un Vitalinea 0% sempre prova d’allò més!

Vitalinea al teu menú

Esmorzar

Bol amb 2 Vitalinea 0% Cremós amb trossets de fruita fresca al teu gust, un grapat de fruita seca i 1 cullerada sopera de cereals integrals

Mig matí

  • 2 peres*

Menjar

  • Amanida variada
  • Paella de peix
  • 1 tall mitjà de meló*

Berenar

  • Cafè amb llet desnatada i 1 magdalena integral

Sopar:

  • Amanida tèbia amb iogurt (llegeix la recepta)
  • Filet de lluç al forn amb patates
  • 2 mandariness

Com es prepara?